• +387 (030) 511 565
  • cem@cem.ba
  • Bosanska 131 72270 Travnik
JAVNO ZAGOVARANJE

LOKALNA BRIJAČNICA ZAPOČINJE CROWFUNDING KAKO BI POSTALA GLAVNI SPONZOR EVERTONA FC

Sean i Sean, otac i sin, koji su generacijama navijači Evertona FC, teže ka zamjeni najdužeg sponzorstva u Premijer Ligi – onog između Evertona FC i Chang piva, sa svojim berberskim –  „The Barber Club“. Njihova „crowfunding“ kampanja‪ #‎OutbidChang ističe činjenicu da sponzorstva od strane alkohol industrije štete djeci i mladima koji su izloženi ovim reklamama.

Cilj ovog malog porodičnog preduzeća je da sakupi 16.000.000 GBP kako bi se na majicama igrača Evertona našao naziv njihove berbernice umjesto Chang piva.

Ova „David protiv Golijata priča“ predvođena je malim biznisom, vođenim od strane oca i sina, koji su omiljeni u njihovoj zajednici. Naime, ovi lokalni vlasnici berbernice preuzeli su izazov za uklanjanje posljednjeg alkohol logotipa sa dresova fudbalskih heroja Premier League – Chang piva, sponzora Evertona FC, jer smatraju da je krajnje vrijeme da zaštite djecu od promocije alkohola u sportu.

U Velikoj Britaniji djeca su više upoznata sa markama alkohola nego sa markama bombona i kolača. Premijer liga, najpopularnija fudbalska liga u svijetu, je primjer kako je alkohol industriji data premium platforma za targetiranje djece kroz alkohol sponzorstva.

Sean – stariji je vlasnik berbernice, a Sean mlađi je frizer po zanimanju. Obojica su veliki navijači Evertona FC i za njih bi bio san vidjeti logo njihove berbernice na majicama omiljenog tima. Najnoviji trogodišnji sponzorski ugovor između Everton FC i Chang piva je vrijedan oko 16 miliona GBP. Da bi ostvarili svoj san i bili u mogućnosti da ospore multinacionalnu kompaniju ThaiBevwith sa tržišnim kapitalom od preko 4 milijarde $, Sean i Sean su započeli „crowdfunding“ kampanju na Indiegogo, kako bi se postigao odgovarajući iznos. Sean i Sean žele da inspirišu lokalnu zajednicu, da ih pristalice Evertona FC i ljudi širom svijeta podrže pod hashtag #OutbidChang, naglašavajući da postoje bolje alternative od dječijih fudbalskih heroja na bilbordima za alkohol brendove.

Vodeći doktori traže zabranu sportskih alkohol sponzorstava, jer dokazi pokazuju da to podstiče konzumiranje alkohola kod djece i mladih. Kao što smo već naveli, u Velikoj Britaniji djeca su više upoznata sa markama alkohola, nego sa markama bombona i kolača.

Za djecu koja su više upoznata sa reklamama za alkohol, šanse da će se priključiti pijankama su četiri puta veće, u odnosu na vršnjake, koji su manje upoznati sa pomenutim raklamama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *